آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها82
تعداد مقالات621
تعداد مشاهده مقاله743,800
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,378,051
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 5(3), 23-37.
رسول پورمند; داریوش نوروزی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه". مجله معنا و نشانه, 5, 3, 1396, 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). 'بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه', مجله معنا و نشانه, 5(3), pp. 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 1396; 5(3): 23-37.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.