آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها76
تعداد مقالات598
تعداد مشاهده مقاله717,651
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,317,772
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 5(3), 23-37.
رسول پورمند; داریوش نوروزی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه". مجله معنا و نشانه, 5, 3, 1396, 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). 'بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه', مجله معنا و نشانه, 5(3), pp. 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 1396; 5(3): 23-37.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.