آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها86
تعداد مقالات662
تعداد مشاهده مقاله777,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,470,029
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 5(3), 23-37.
رسول پورمند; داریوش نوروزی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه". مجله معنا و نشانه, 5, 3, 1396, 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1396). 'بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه', مجله معنا و نشانه, 5(3), pp. 23-37.
پورمند, رسول, نوروزی, داریوش, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. بررسی تأثیر روش تدریس گروهی آموزش همزمان موضوعات مشترک با سطوح پیچیدگی متفاوت بر یادگیری دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه. مجله معنا و نشانه, 1396; 5(3): 23-37.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.