یاسینی, علی. (1396). نقش تعدیل‌گر تسهیم تجارب تدریس در تاثیرگذاری فرهنگ نوآورانه‌ مدرسه بر واکنش‌های شناختی و روانشناختی معلمان. مجله معنا و نشانه, 5(2), 299-318.
علی یاسینی. "نقش تعدیل‌گر تسهیم تجارب تدریس در تاثیرگذاری فرهنگ نوآورانه‌ مدرسه بر واکنش‌های شناختی و روانشناختی معلمان". مجله معنا و نشانه, 5, 2, 1396, 299-318.
یاسینی, علی. (1396). 'نقش تعدیل‌گر تسهیم تجارب تدریس در تاثیرگذاری فرهنگ نوآورانه‌ مدرسه بر واکنش‌های شناختی و روانشناختی معلمان', مجله معنا و نشانه, 5(2), pp. 299-318.
یاسینی, علی. نقش تعدیل‌گر تسهیم تجارب تدریس در تاثیرگذاری فرهنگ نوآورانه‌ مدرسه بر واکنش‌های شناختی و روانشناختی معلمان. مجله معنا و نشانه, 1396; 5(2): 299-318.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.