آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات797
تعداد مشاهده مقاله846,534
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,626,358
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. مجله معنا و نشانه, 6(2), 69-94.
خلیل غلامی; محمد صالح نصزتی; محمد اسدی. "تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس". مجله معنا و نشانه, 6, 2, 1397, 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). 'تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس', مجله معنا و نشانه, 6(2), pp. 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. مجله معنا و نشانه, 1397; 6(2): 69-94.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.