غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 69-94.
خلیل غلامی; محمد صالح نصزتی; محمد اسدی. "تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1397, 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. (1397). 'تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 69-94.
غلامی, خلیل, نصزتی, محمد صالح, اسدی, محمد. تدوین چارچوبی مفهومی برای نیازسنجی دانش آموزان متوسطه: رهیافتی بر نظریه عملی تدریس. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 6(2): 69-94.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.