بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 5(1), 21-35.
نوشین بنار; حسین براخاص; فرزانه کریمخان; محمد مرادی. "اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). 'اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 21-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.