آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات797
تعداد مشاهده مقاله847,275
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,627,572
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 5(1), 21-35.
نوشین بنار; حسین براخاص; فرزانه کریمخان; محمد مرادی. "اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). 'اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 21-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.