آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات694
تعداد مشاهده مقاله798,239
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,516,430
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 5(1), 21-35.
نوشین بنار; حسین براخاص; فرزانه کریمخان; محمد مرادی. "اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). 'اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 21-35.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.