بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). , 5(1), 21-35.
نوشین بنار; حسین براخاص; فرزانه کریمخان; محمد مرادی. "اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)". , 5, 1, 1397, 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. (1397). 'اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)', , 5(1), pp. 21-35.
بنار, نوشین, براخاص, حسین, کریمخان, فرزانه, مرادی, محمد. اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه). , 1397; 5(1): 21-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب