آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات694
تعداد مشاهده مقاله798,238
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,516,429
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. مجله معنا و نشانه, 5(1), 37-59.
حمید خدادادحسینی; نیلوفر سمیعی; پرویز احمدی. "تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). 'تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 37-59.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.