خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), 37-59.
حمید خدادادحسینی; نیلوفر سمیعی; پرویز احمدی. "تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 1, 1397, 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). 'تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), pp. 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(1): 37-59.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.