آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات797
تعداد مشاهده مقاله847,264
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,627,563
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. مجله معنا و نشانه, 5(1), 37-59.
حمید خدادادحسینی; نیلوفر سمیعی; پرویز احمدی. "تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). 'تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 37-59.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.