شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. (1397). تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران). دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), 61-79.
ملیکا سادات شیرازی; مصطفی قاضی زاده. "تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 1, 1397, 61-79.
شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. (1397). 'تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(1), pp. 61-79.
شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(1): 61-79.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.