آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها97
تعداد مقالات801
تعداد مشاهده مقاله864,367
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,651,011
شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. (1397). تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران). مجله معنا و نشانه, 5(1), 61-79.
ملیکا سادات شیرازی; مصطفی قاضی زاده. "تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)". مجله معنا و نشانه, 5, 1, 1397, 61-79.
شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. (1397). 'تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)', مجله معنا و نشانه, 5(1), pp. 61-79.
شیرازی, ملیکا سادات, قاضی زاده, مصطفی. تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران). مجله معنا و نشانه, 1397; 5(1): 61-79.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.