صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. (1397). توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی). , 5(2), 55-82.
حسن صادقی; فضل اله کاظمی. "توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)". , 5, 2, 1397, 55-82.
صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. (1397). 'توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)', , 5(2), pp. 55-82.
صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی). , 1397; 5(2): 55-82.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب