صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. (1397). توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), 55-82.
حسن صادقی; فضل اله کاظمی. "توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 2, 1397, 55-82.
صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. (1397). 'توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), pp. 55-82.
صادقی, حسن, کاظمی, فضل اله. توسعه‌ی یک مدل ارزیابی فازی جدید با تمرکز بر بهبود قابلیت اطمینان قضاوت شفاهی مشتریان (مطالعه موردی در حوزه بانکداری اینترنتی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(2): 55-82.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.