امینی, سعید, امینی, وحید, طاهری, حسین, احتشام راثی, رضا. (1397). بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), 111-134.
سعید امینی; وحید امینی; حسین طاهری; رضا احتشام راثی. "بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 5, 2, 1397, 111-134.
امینی, سعید, امینی, وحید, طاهری, حسین, احتشام راثی, رضا. (1397). 'بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 5(2), pp. 111-134.
امینی, سعید, امینی, وحید, طاهری, حسین, احتشام راثی, رضا. بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه‌ها و پاسخ‌های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه‌ایی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 5(2): 111-134.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.