آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات772
تعداد مشاهده مقاله823,446
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,566,758
زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. (1397). بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 5(2), 1-20.
عظیم زارعی; زهره ناصری اشترانی. "بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)". مجله معنا و نشانه, 5, 2, 1397, 1-20.
زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. (1397). 'بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران)', مجله معنا و نشانه, 5(2), pp. 1-20.
زارعی, عظیم, ناصری اشترانی, زهره. بررسی تأثیر موقعیت رفتار مصرف‌کننده بر واکنش های رفتاری با میانجی ‌گری ارزش ادراک شده و پاسخ‌های هیجانی (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان روغن لادن در شهر تهران). مجله معنا و نشانه, 1397; 5(2): 1-20.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.