سلیمانی, حبیب, خردمند, نوشین. (1397). بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(3), 1-22.
حبیب سلیمانی; نوشین خردمند. "بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 3, 1397, 1-22.
سلیمانی, حبیب, خردمند, نوشین. (1397). 'بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(3), pp. 1-22.
سلیمانی, حبیب, خردمند, نوشین. بررسی مقایسه ای تدریس بر اساس شیوه ی نوشتاری پیوسته تاملینسون و شیوه ی ژانر پروسه بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1397; 6(3): 1-22.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.