طاهری, مجتبی, هویدا, رضا. (1398). رهبری تأملی در مدارس و نقش آن در بهبود باورهای خودکارآمدی معلمان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(2), 100-110.
مجتبی طاهری; رضا هویدا. "رهبری تأملی در مدارس و نقش آن در بهبود باورهای خودکارآمدی معلمان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 2, 1398, 100-110.
طاهری, مجتبی, هویدا, رضا. (1398). 'رهبری تأملی در مدارس و نقش آن در بهبود باورهای خودکارآمدی معلمان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(2), pp. 100-110.
طاهری, مجتبی, هویدا, رضا. رهبری تأملی در مدارس و نقش آن در بهبود باورهای خودکارآمدی معلمان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(2): 100-110.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.