حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. (1398). تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), 168-183.
رامین حبیبی کلیبر; ابوالفضل فرید; جعفر بهادری خسروشاهی. "تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 1, 1398, 168-183.
حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. (1398). 'تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(1), pp. 168-183.
حبیبی کلیبر, رامین, فرید, ابوالفضل, بهادری خسروشاهی, جعفر. تأثیر تدریس بدیعه پردازی و الگوی چرخه یادگیری هفت مرحله‌ای بر بهبود تفکر خلاق دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(1): 168-183.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.