خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. (1398). طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی. , 6(1), 287-309. doi: 10.34785/J018.2019.755
سجاد خالوزاده مبارکه; امیر مانیان; طهمورث حسنقلی پور یاسوری. "طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی". , 6, 1, 1398, 287-309. doi: 10.34785/J018.2019.755
خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. (1398). 'طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی', , 6(1), pp. 287-309. doi: 10.34785/J018.2019.755
خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی. , 1398; 6(1): 287-309. doi: 10.34785/J018.2019.755


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب