خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. (1398). طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), 287-309.
سجاد خالوزاده مبارکه; امیر مانیان; طهمورث حسنقلی پور یاسوری. "طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 1, 1398, 287-309.
خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. (1398). 'طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), pp. 287-309.
خالوزاده مبارکه, سجاد, مانیان, امیر, حسنقلی پور یاسوری, طهمورث. طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(1): 287-309.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.