محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. (1398). تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), 105-124.
مجید محمدشفیعی; یزدان رحمت آبادی; امید سلیمان زاده. "تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 1, 1398, 105-124.
محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. (1398). 'تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), pp. 105-124.
محمدشفیعی, مجید, رحمت آبادی, یزدان, سلیمان زاده, امید. تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکه های‌ اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(1): 105-124.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.