پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1398). ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. , 6(1), 125-148. doi: 10.34785/J018.2019.986
خاطره پوراسدالهی; حمیدرضا سعیدنیا; زهرا علی پور درویشی. "ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین". , 6, 1, 1398, 125-148. doi: 10.34785/J018.2019.986
پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1398). 'ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین', , 6(1), pp. 125-148. doi: 10.34785/J018.2019.986
پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. , 1398; 6(1): 125-148. doi: 10.34785/J018.2019.986


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب