پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1398). ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), 125-148.
خاطره پوراسدالهی; حمیدرضا سعیدنیا; زهرا علی پور درویشی. "ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 1, 1398, 125-148.
پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. (1398). 'ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), pp. 125-148.
پوراسدالهی, خاطره, سعیدنیا, حمیدرضا, علی پور درویشی, زهرا. ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(1): 125-148.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.