دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1398). استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت). دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), 149-169.
زهره دهدشتی شاهرخ; مهدی بشیرپور. "استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 1, 1398, 149-169.
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. (1398). 'استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), pp. 149-169.
دهدشتی شاهرخ, زهره, بشیرپور, مهدی. استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(1): 149-169.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.