عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. (1398). برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), 193-211.
حسن عباس زاده; اکبر عالم تبریز; منصور ایران دوست; عادل صلواتی. "برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 1, 1398, 193-211.
عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. (1398). 'برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(1), pp. 193-211.
عباس زاده, حسن, عالم تبریز, اکبر, ایران دوست, منصور, صلواتی, عادل. برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(1): 193-211.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.