محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. (1398). رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 1-22.
فرامرز محمدی پویا; سهراب محمدی پویا; احمد زارعی; مهدیه خسروی. "رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 1-22.
محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. (1398). 'رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 1-22.
محمدی پویا, فرامرز, محمدی پویا, سهراب, زارعی, احمد, خسروی, مهدیه. رابطه باورهای معرفت‌شناختی و فلسفه‌های آموزشی با رویکردهای تدریس دانشجو معلمان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 1-22.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.