. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه نشانه و معنا, (), 1-1.
. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده". دو فصلنامه نشانه و معنا, , , 1398, 1-1.
. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده', دو فصلنامه نشانه و معنا, (), pp. 1-1.
. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; (): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.