الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-1.
حمیدرضا الماسی تبار; فرشید نمامیان. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-1.
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-1.
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.