الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. , 6(2), 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
حمیدرضا الماسی تبار; فرشید نمامیان. "بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده". , 6, 2, 1398, 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. (1398). 'بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده', , 6(2), pp. 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927
الماسی تبار, حمیدرضا, نمامیان, فرشید. بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق نقش میانجی تمایل مشتری بر اساس دیدگاه تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده. , 1398; 6(2): 199-218. doi: 10.34785/J018.2019.927


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب