رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. (1398). ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی. , 6(2), 1-23. doi: 10.34785/J018.2019.425
حسین رحمان سرشت; رویا شاکری; سوران مولائی. "ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی". , 6, 2, 1398, 1-23. doi: 10.34785/J018.2019.425
رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. (1398). 'ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی', , 6(2), pp. 1-23. doi: 10.34785/J018.2019.425
رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی. , 1398; 6(2): 1-23. doi: 10.34785/J018.2019.425


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب