رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. (1398). ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-23.
حسین رحمان سرشت; رویا شاکری; سوران مولائی. "ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-23.
رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. (1398). 'ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-23.
رحمان سرشت, حسین, شاکری, رویا, مولائی, سوران. ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-23.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.