. (1398). ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی در نوعروس‌های شهر سنندج. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-1.
. "ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی در نوعروس‌های شهر سنندج". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-1.
. (1398). 'ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی در نوعروس‌های شهر سنندج', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-1.
. ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی در نوعروس‌های شهر سنندج. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.