. (1398). نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, (), 1-1.
. "نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان". دو فصلنامه نشانه و معنا, , , 1398, 1-1.
. (1398). 'نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان', دو فصلنامه نشانه و معنا, (), pp. 1-1.
. نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; (): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.