سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. (1398). نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 149-173.
مرتضی سلطانی; اسدالله کردنائیج; حمید ایوبی یزدی. "نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 149-173.
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. (1398). 'نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 149-173.
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسدالله, ایوبی یزدی, حمید. نقش عوامل ساختاری کمپین های بازاریابی علت محور در پاسخ مصرف کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 149-173.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.