. (1398). طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-11.
. "طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-11.
. (1398). 'طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-11.
. طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-11.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.