جامی پور, مونا, طالاری, محمد, بهادری, مهناز. (1398). طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته. , 6(2), 46-67. doi: 10.34785/J018.2019.193
مونا جامی پور; محمد طالاری; مهناز بهادری. "طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته". , 6, 2, 1398, 46-67. doi: 10.34785/J018.2019.193
جامی پور, مونا, طالاری, محمد, بهادری, مهناز. (1398). 'طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته', , 6(2), pp. 46-67. doi: 10.34785/J018.2019.193
جامی پور, مونا, طالاری, محمد, بهادری, مهناز. طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته. , 1398; 6(2): 46-67. doi: 10.34785/J018.2019.193


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب