صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1398). طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون. , 6(2), 248-269. doi: 10.34785/J018.2019.272
هوشیار صالحی; سلیمان ایرانزاده; حسین قره بیگلو; حسین بوداقی خواجه نوبر. "طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون". , 6, 2, 1398, 248-269. doi: 10.34785/J018.2019.272
صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1398). 'طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون', , 6(2), pp. 248-269. doi: 10.34785/J018.2019.272
صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون. , 1398; 6(2): 248-269. doi: 10.34785/J018.2019.272


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب