صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1398). طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 248-269.
هوشیار صالحی; سلیمان ایرانزاده; حسین قره بیگلو; حسین بوداقی خواجه نوبر. "طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 248-269.
صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. (1398). 'طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 248-269.
صالحی, هوشیار, ایرانزاده, سلیمان, قره بیگلو, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین. طراحی مدل مدیریت تجربه مشتریان در نظام بانکی ،با استفاده از روش تحلیل مضمون. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 248-269.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.