مطیعی, بابک, مهدیزاده سراج, فاطمه, بایزیدی, قادر. (1398). نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو). دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 139-117. doi: 10.34785/J012.2019.693
بابک مطیعی; فاطمه مهدیزاده سراج; قادر بایزیدی. "نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 139-117. doi: 10.34785/J012.2019.693
مطیعی, بابک, مهدیزاده سراج, فاطمه, بایزیدی, قادر. (1398). 'نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 139-117. doi: 10.34785/J012.2019.693
مطیعی, بابک, مهدیزاده سراج, فاطمه, بایزیدی, قادر. نقش همزمانی آموزش دروس پایه طراحی در ارتقای هوش هیجانی، خلاقیت و انگیزه تحصیلی دانشجویان معماری (مورد مطالعه: درس مقدمات طراحی معماری دو). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 139-117. doi: 10.34785/J012.2019.693


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.