فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. (1398). تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 28-1. doi: 10.34785/J012.2019.954
جمیله فخاریان; ابوالقاسم یعقوبی; مجید ضرغام حاجبی; حسین محققی. "تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 28-1. doi: 10.34785/J012.2019.954
فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. (1398). 'تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 28-1. doi: 10.34785/J012.2019.954
فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 28-1. doi: 10.34785/J012.2019.954


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.