فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. (1398). تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 1-28.
جمیله فخاریان; ابوالقاسم یعقوبی; مجید ضرغام حاجبی; حسین محققی. "تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 1-28.
فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. (1398). 'تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 1-28.
فخاریان, جمیله, یعقوبی, ابوالقاسم, ضرغام حاجبی, مجید, محققی, حسین. تدوین مدل علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس جوعاطفی خانواده، محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعی و درگیری تحصیلی با میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 1-28.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.