حاجی تبار فیروزجایی, محسن. (1398). ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش‏آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 226-209.
محسن حاجی تبار فیروزجایی. "ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش‏آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 226-209.
حاجی تبار فیروزجایی, محسن. (1398). 'ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش‏آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 226-209.
حاجی تبار فیروزجایی, محسن. ارائه مدل ساختاری تأثیر ادراک دانش‏آموزان از محیط کلاس بر خودکارمدی تحصیلی و نگرش به علوم با میانجیگری ادراک از ارزیابی. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 226-209.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.