امانی, احمد, عیسی نژاد, امید, پشاآبادی, سمیرا. (1398). اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 208-181. doi: 10.34785/J012.2019.652
احمد امانی; امید عیسی نژاد; سمیرا پشاآبادی. "اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 208-181. doi: 10.34785/J012.2019.652
امانی, احمد, عیسی نژاد, امید, پشاآبادی, سمیرا. (1398). 'اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 208-181. doi: 10.34785/J012.2019.652
امانی, احمد, عیسی نژاد, امید, پشاآبادی, سمیرا. اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 208-181. doi: 10.34785/J012.2019.652


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.