پشاآبادی, سمیرا, امانی, احمد, عیسی نژاد, امید. (1398). اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), 251-272.
سمیرا پشاآبادی; احمد امانی; امید عیسی نژاد. "اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 7, 3, 1398, 251-272.
پشاآبادی, سمیرا, امانی, احمد, عیسی نژاد, امید. (1398). 'اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 7(3), pp. 251-272.
پشاآبادی, سمیرا, امانی, احمد, عیسی نژاد, امید. اثربخشی آموزش گروهی خودتنظیمی هیجانی بر راهبردهای انگیزشی، اهمال‌کاری تحصیلی و سلامت روانی دانش‌آموزان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 7(3): 251-272.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.