. (1398). بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 1-1.
. "بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 1-1.
. (1398). 'بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 1-1.
. بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.