دارابی, مسعود, عزیزیان کهن, نسرین, محرم زاده, مهرداد. (1398). بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), 112-133.
مسعود دارابی; نسرین عزیزیان کهن; مهرداد محرم زاده. "بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران". دو فصلنامه نشانه و معنا, 6, 2, 1398, 112-133.
دارابی, مسعود, عزیزیان کهن, نسرین, محرم زاده, مهرداد. (1398). 'بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران', دو فصلنامه نشانه و معنا, 6(2), pp. 112-133.
دارابی, مسعود, عزیزیان کهن, نسرین, محرم زاده, مهرداد. بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1398; 6(2): 112-133.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.