احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. , 1(1), 5-15. doi: 10.22034/cbsj.2014.6131
آرمان احمدی زاد; منیژه حقیقی نسب; مهین رحیم پور. "بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری". , 1, 1, 1393, 5-15. doi: 10.22034/cbsj.2014.6131
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). 'بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری', , 1(1), pp. 5-15. doi: 10.22034/cbsj.2014.6131
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. , 1393; 1(1): 5-15. doi: 10.22034/cbsj.2014.6131


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب