احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 5-15.
آرمان احمدی زاد; منیژه حقیقی نسب; مهین رحیم پور. "بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1393, 5-15.
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). 'بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 5-15.
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 1(1): 5-15.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.