آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها82
تعداد مقالات620
تعداد مشاهده مقاله741,376
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,376,013
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. مجله معنا و نشانه, 1(1), 5-15.
آرمان احمدی زاد; منیژه حقیقی نسب; مهین رحیم پور. "بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری". مجله معنا و نشانه, 1, 1, 1393, 5-15.
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. (1393). 'بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری', مجله معنا و نشانه, 1(1), pp. 5-15.
احمدی زاد, آرمان, حقیقی نسب, منیژه, رحیم پور, مهین. بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری. مجله معنا و نشانه, 1393; 1(1): 5-15.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.