آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها86
تعداد مقالات662
تعداد مشاهده مقاله777,936
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,470,021
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. مجله معنا و نشانه, 1(1), 17-31.
مهران رضوانی; سیران مهرنیا. "مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران". مجله معنا و نشانه, 1, 1, 1393, 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). 'مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران', مجله معنا و نشانه, 1(1), pp. 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. مجله معنا و نشانه, 1393; 1(1): 17-31.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.