رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 17-31.
مهران رضوانی; سیران مهرنیا. "مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1393, 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). 'مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 1(1): 17-31.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.