آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها95
تعداد مقالات791
تعداد مشاهده مقاله838,570
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,593,305
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. مجله معنا و نشانه, 1(1), 17-31.
مهران رضوانی; سیران مهرنیا. "مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران". مجله معنا و نشانه, 1, 1, 1393, 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). 'مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران', مجله معنا و نشانه, 1(1), pp. 17-31.
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. مجله معنا و نشانه, 1393; 1(1): 17-31.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.