رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. , 1(1), 17-31. doi: 10.22034/cbsj.2014.6132
مهران رضوانی; سیران مهرنیا. "مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران". , 1, 1, 1393, 17-31. doi: 10.22034/cbsj.2014.6132
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. (1393). 'مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران', , 1(1), pp. 17-31. doi: 10.22034/cbsj.2014.6132
رضوانی, مهران, مهرنیا, سیران. مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران. , 1393; 1(1): 17-31. doi: 10.22034/cbsj.2014.6132


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب