آمار

تعداد نشریات12
تعداد شماره‌ها91
تعداد مقالات755
تعداد مشاهده مقاله809,440
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,538,651
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. مجله معنا و نشانه, 1(1), 33-49.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور; فاطمه شریعتی. "اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا". مجله معنا و نشانه, 1, 1, 1393, 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). 'اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا', مجله معنا و نشانه, 1(1), pp. 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. مجله معنا و نشانه, 1393; 1(1): 33-49.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.