آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها79
تعداد مقالات615
تعداد مشاهده مقاله730,803
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,357,376
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. مجله معنا و نشانه, 1(1), 33-49.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور; فاطمه شریعتی. "اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا". مجله معنا و نشانه, 1, 1, 1393, 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). 'اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا', مجله معنا و نشانه, 1(1), pp. 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. مجله معنا و نشانه, 1393; 1(1): 33-49.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.