شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. , 1(1), 33-49.
میثم شیرخدایی; امیرحسین نوری پور; فاطمه شریعتی. "اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا". , 1, 1, 1393, 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. (1393). 'اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا', , 1(1), pp. 33-49.
شیرخدایی, میثم, نوری پور, امیرحسین, شریعتی, فاطمه. اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا. , 1393; 1(1): 33-49.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب