یزدانفر, شیوا, حاجی پور, بهمن. (1393). مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 61-73.
شیوا یزدانفر; بهمن حاجی پور. "مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1393, 61-73.
یزدانفر, شیوا, حاجی پور, بهمن. (1393). 'مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 61-73.
یزدانفر, شیوا, حاجی پور, بهمن. مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 1(1): 61-73.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.