رنجبریان, بهرام, قاسمی, افشین, محمودی, ادریس, رحیمی, سیامک. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 75-88.
بهرام رنجبریان; افشین قاسمی; ادریس محمودی; سیامک رحیمی. "بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1393, 75-88.
رنجبریان, بهرام, قاسمی, افشین, محمودی, ادریس, رحیمی, سیامک. (1393). 'بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 75-88.
رنجبریان, بهرام, قاسمی, افشین, محمودی, ادریس, رحیمی, سیامک. بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف‌کنندگان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 1(1): 75-88.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.