تقی پور ظهیر, علی, زمانی مقدم, افسانه, اردلان, محمدرضا, قربانیان, پروین. (1399). ارائه مدلی برای توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی (یک مطالعه کیفی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 8(1), 260-280.
علی تقی پور ظهیر; افسانه زمانی مقدم; محمدرضا اردلان; پروین قربانیان. "ارائه مدلی برای توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی (یک مطالعه کیفی)". دو فصلنامه نشانه و معنا, 8, 1, 1399, 260-280.
تقی پور ظهیر, علی, زمانی مقدم, افسانه, اردلان, محمدرضا, قربانیان, پروین. (1399). 'ارائه مدلی برای توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی (یک مطالعه کیفی)', دو فصلنامه نشانه و معنا, 8(1), pp. 260-280.
تقی پور ظهیر, علی, زمانی مقدم, افسانه, اردلان, محمدرضا, قربانیان, پروین. ارائه مدلی برای توسعه فردی معلمان دوره ابتدایی مدارس استثنایی (یک مطالعه کیفی). دو فصلنامه نشانه و معنا, 1399; 8(1): 260-280.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.