احمدی, فریدون. (1393). بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), 89-102.
فریدون احمدی. "بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان". دو فصلنامه نشانه و معنا, 1, 1, 1393, 89-102.
احمدی, فریدون. (1393). 'بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان', دو فصلنامه نشانه و معنا, 1(1), pp. 89-102.
احمدی, فریدون. بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان. دو فصلنامه نشانه و معنا, 1393; 1(1): 89-102.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.