اسماعیلی, محسن, ملکیان, علی, تجاری, فرشاد. (1399). بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM). , 1(4), 96-73. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.635
محسن اسماعیلی; علی ملکیان; فرشاد تجاری. "بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM)". , 1, 4, 1399, 96-73. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.635
اسماعیلی, محسن, ملکیان, علی, تجاری, فرشاد. (1399). 'بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM)', , 1(4), pp. 96-73. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.635
اسماعیلی, محسن, ملکیان, علی, تجاری, فرشاد. بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM). , 1399; 1(4): 96-73. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2020.635


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب