صادق وزیری, فراز, شجاع, علی, زراوندی, حامد. (1401). بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی. , 9(1), 55-74. doi: 10.34785/J018.2022.592
فراز صادق وزیری; علی شجاع; حامد زراوندی. "بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی". , 9, 1, 1401, 55-74. doi: 10.34785/J018.2022.592
صادق وزیری, فراز, شجاع, علی, زراوندی, حامد. (1401). 'بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی', , 9(1), pp. 55-74. doi: 10.34785/J018.2022.592
صادق وزیری, فراز, شجاع, علی, زراوندی, حامد. بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی برند بر احساس تنفر و خیانت ادراک شده مصرف کنندگان ایرانی و رفتارهای ناشی از آن در رسانه های اجتماعی. , 1401; 9(1): 55-74. doi: 10.34785/J018.2022.592


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب