زعفری, میثم, نسیمی, محمد علی. (1401). تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی. , 3(2), 205-178. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.014
میثم زعفری; محمد علی نسیمی. "تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی". , 3, 2, 1401, 205-178. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.014
زعفری, میثم, نسیمی, محمد علی. (1401). 'تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی', , 3(2), pp. 205-178. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.014
زعفری, میثم, نسیمی, محمد علی. تاثیر همزاد پنداری و قابل اطمینان بودن بر دلبستگی و وفاداری مشتریان به برند های ورزشی. , 1401; 3(2): 205-178. doi: https://www.doi.org/10.34785/J021.2022.014


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب