محمدی, امین, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, حسین زاده لطفی, فرهاد. (1401). تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین. , 9(3), 177-198. doi: 10.34785/J018.2022.001
امین محمدی; حسین وظیفه دوست; کریم حمدی; فرهاد حسین زاده لطفی. "تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین". , 9, 3, 1401, 177-198. doi: 10.34785/J018.2022.001
محمدی, امین, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, حسین زاده لطفی, فرهاد. (1401). 'تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین', , 9(3), pp. 177-198. doi: 10.34785/J018.2022.001
محمدی, امین, وظیفه دوست, حسین, حمدی, کریم, حسین زاده لطفی, فرهاد. تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین. , 1401; 9(3): 177-198. doi: 10.34785/J018.2022.001


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب