قاسمی نژاد, مینا, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1401). شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی). , 9(3), 113-146. doi: 10.34785/J018.2022.007
مینا قاسمی نژاد; شهناز نایب زاده; سید حسن حاتمی نسب. "شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)". , 9, 3, 1401, 113-146. doi: 10.34785/J018.2022.007
قاسمی نژاد, مینا, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. (1401). 'شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی)', , 9(3), pp. 113-146. doi: 10.34785/J018.2022.007
قاسمی نژاد, مینا, نایب زاده, شهناز, حاتمی نسب, سید حسن. شناسایی شاخص های زبانشناسی برند و تاثیر آن بر اجزاء روانشناسی مصرف کننده (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی). , 1401; 9(3): 113-146. doi: 10.34785/J018.2022.007


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب