ایزدی شهنانی, فریده, کشکر, سارا. (1401). موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور. , 3(3), 37-1. doi: 10.22034/sms.2022.62413
فریده ایزدی شهنانی; سارا کشکر. "موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور". , 3, 3, 1401, 37-1. doi: 10.22034/sms.2022.62413
ایزدی شهنانی, فریده, کشکر, سارا. (1401). 'موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور', , 3(3), pp. 37-1. doi: 10.22034/sms.2022.62413
ایزدی شهنانی, فریده, کشکر, سارا. موانع و راهکارهای به‌کارگیری بازاریابی شبکه‌ای در ورزش کشور. , 1401; 3(3): 37-1. doi: 10.22034/sms.2022.62413


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب