ضیائی قوچان عتیق, ندا, بنسبردی, علی, شوشی نسب, پروین. (1401). نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد. , 3(3), 67-38. doi: 10.22034/sms.2022.62414
ندا ضیائی قوچان عتیق; علی بنسبردی; پروین شوشی نسب. "نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد". , 3, 3, 1401, 67-38. doi: 10.22034/sms.2022.62414
ضیائی قوچان عتیق, ندا, بنسبردی, علی, شوشی نسب, پروین. (1401). 'نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد', , 3(3), pp. 67-38. doi: 10.22034/sms.2022.62414
ضیائی قوچان عتیق, ندا, بنسبردی, علی, شوشی نسب, پروین. نقش رسانه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی آنلاین برند و وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی مشهد. , 1401; 3(3): 67-38. doi: 10.22034/sms.2022.62414


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب