معطر, علی, اسلامی, صدیقه, قاسمی, حمید. (1401). تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا. , 3(3), 186-157. doi: 10.22034/sms.2022.62416
علی معطر; صدیقه اسلامی; حمید قاسمی. "تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا". , 3, 3, 1401, 186-157. doi: 10.22034/sms.2022.62416
معطر, علی, اسلامی, صدیقه, قاسمی, حمید. (1401). 'تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا', , 3(3), pp. 186-157. doi: 10.22034/sms.2022.62416
معطر, علی, اسلامی, صدیقه, قاسمی, حمید. تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا. , 1401; 3(3): 186-157. doi: 10.22034/sms.2022.62416


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب