بروشک, حامد, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش, نوربخش, پریوش. (1401). تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی. , 3(3), 220-187. doi: 10.22034/sms.2022.62418
حامد بروشک; سید نعمت خلیفه; مهوش نوربخش; پریوش نوربخش. "تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی". , 3, 3, 1401, 220-187. doi: 10.22034/sms.2022.62418
بروشک, حامد, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش, نوربخش, پریوش. (1401). 'تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی', , 3(3), pp. 220-187. doi: 10.22034/sms.2022.62418
بروشک, حامد, خلیفه, سید نعمت, نوربخش, مهوش, نوربخش, پریوش. تبیین اثر بازاریابی اجتماعی بر ایجاد انگیزه مشارکت ورزشی سالمندان استان آذربایجان شرقی. , 1401; 3(3): 220-187. doi: 10.22034/sms.2022.62418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب