شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, حسین زاده آهنگر, امیر. (1402). مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان. , 10(4), 68-93. doi: 10.34785/J018.2023.004
میثم شیرخدایی; بهاره عابدین; امیر حسین زاده آهنگر. "مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان". , 10, 4, 1402, 68-93. doi: 10.34785/J018.2023.004
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, حسین زاده آهنگر, امیر. (1402). 'مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان', , 10(4), pp. 68-93. doi: 10.34785/J018.2023.004
شیرخدایی, میثم, عابدین, بهاره, حسین زاده آهنگر, امیر. مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان. , 1402; 10(4): 68-93. doi: 10.34785/J018.2023.004


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب