آقایی, وحید, نظری, شهرام, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1402). رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی). , 4(2), 20-47. doi: 10.22034/sms.2023.62755
وحید آقایی; شهرام نظری; رسول نوروزی سیدحسینی. "رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی)". , 4, 2, 1402, 20-47. doi: 10.22034/sms.2023.62755
آقایی, وحید, نظری, شهرام, نوروزی سیدحسینی, رسول. (1402). 'رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی)', , 4(2), pp. 20-47. doi: 10.22034/sms.2023.62755
آقایی, وحید, نظری, شهرام, نوروزی سیدحسینی, رسول. رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی). , 1402; 4(2): 20-47. doi: 10.22034/sms.2023.62755


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب