مرتاضی, رضا, سید عالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. (1403). تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی. , (), -. doi: 10.22034/sms.2023.62756
رضا مرتاضی; آزاده سید عالی نژاد; محمد جلیلوند. "تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی". , , , 1403, -. doi: 10.22034/sms.2023.62756
مرتاضی, رضا, سید عالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. (1403). 'تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22034/sms.2023.62756
مرتاضی, رضا, سید عالی نژاد, آزاده, جلیلوند, محمد. تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی. , 1403; (): -. doi: 10.22034/sms.2023.62756


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب