نویدآرا, پروانه, روزبهانی, محبوبه, سیاوشی, محمد. (1402). مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور. , 4(4), 101-118. doi: 10.22034/sms.2024.62829
پروانه نویدآرا; محبوبه روزبهانی; محمد سیاوشی. "مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور". , 4, 4, 1402, 101-118. doi: 10.22034/sms.2024.62829
نویدآرا, پروانه, روزبهانی, محبوبه, سیاوشی, محمد. (1402). 'مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور', , 4(4), pp. 101-118. doi: 10.22034/sms.2024.62829
نویدآرا, پروانه, روزبهانی, محبوبه, سیاوشی, محمد. مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور. , 1402; 4(4): 101-118. doi: 10.22034/sms.2024.62829


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب