جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1402). محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان. , 11(2), 147-123. doi: 10.22034/trj.2023.62850
مجتبی جهانی فر; امیر مثنوی. "محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان". , 11, 2, 1402, 147-123. doi: 10.22034/trj.2023.62850
جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. (1402). 'محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان', , 11(2), pp. 147-123. doi: 10.22034/trj.2023.62850
جهانی فر, مجتبی, مثنوی, امیر. محیط یادگیری ترکیبی: اثربخشی استفاده همزمان از آزمایش‌های واقعی و مجازی بر مهارت استدلال علمی دانش‌آموزان. , 1402; 11(2): 147-123. doi: 10.22034/trj.2023.62850


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب