حاجی تبار فیروزجایی, محسن, آزاد, امید, اکبری, الهام. (1402). نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی. , 11(2), 214-194. doi: 10.22034/trj.2023.62899
محسن حاجی تبار فیروزجایی; امید آزاد; الهام اکبری. "نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی". , 11, 2, 1402, 214-194. doi: 10.22034/trj.2023.62899
حاجی تبار فیروزجایی, محسن, آزاد, امید, اکبری, الهام. (1402). 'نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی', , 11(2), pp. 214-194. doi: 10.22034/trj.2023.62899
حاجی تبار فیروزجایی, محسن, آزاد, امید, اکبری, الهام. نقش تمرکز بر آموزش و بهینه‏سازی زمان آموزش معلم در کلاس بر عملکرد تحصیلی با میانجی‏گری رضایت تحصیلی. , 1402; 11(2): 214-194. doi: 10.22034/trj.2023.62899


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب